ムードラーの皆様 (English below)
ムードルムートも近づいて参りましたが,関連のお知らせを三ついたします.
1.参加登録(オンライン)をお願いします.参加費・懇親会費の支払いもオンラインで済ませることができます.また領収書,参加証,懇親会チケット,名札なども登録と支払い後に各自ダウンロードして印刷することができます.
発表者(共同発表者を含む)の登録締め切りは1月8日(日)です.一般参加者の登録締め切りは2月8日(水)です.
2.条件付き採択及び発表内容の更新を促されている方は12月26日(月)までにデータベースを更新してください.
3.次回ムートの中で開かれる総会で執行部改選が行われます.会長や理事に立候補したい方がいらっしゃれば1月15日(日)までにお知らせ下さい.(info@moodlejapan.org)
Dear Moodlers,
As MoodleMoot Japan is approaching near, I have three announcements.
1. Please register for the moot online. You can pay the fees online too, including the party fee. Receipts, name cards, party tickets, certificates of participation, can be downloaded and printed after registration and payment by each participant.
Presenters, including co-presenters, are expected to register by Sunday, January 8th. General participants' deadline is Wednesday, February 8th.
2. Those presenters with conditional acceptance or with suggestions for changes, please make necessary revisions in the database by Monday, December 26th.
3. During the moot we will hold the AGM where we will elect board members. If anybody is interested in running for the presidency or any officer position, please let us know of the intention by Sunday, January 15th. (info@moodlejapan.org)