日本のムードラーの皆様 (English below)
残暑お見舞い申し上げます.お待たせいたしました.年次大会「ムードル・ムート2015 京都大会」の発表受付を開始いたします.
2014年 8月 25日 (月): 投稿原稿の受理開始
2014年 10月 31日 (金): 学術的成果およびケース・スタディー発表投稿原稿の受理終了
その他の重要な日程については
https://moodlejapan.org/course/view.php?id=59&lang=ja
をご覧下さい.
●今回は新たに「ケース・スタディー」発表を設けました.これは教育界以外の個人がムードルの活用事例を報告して頂ける機会として新設したものです.詳しくは上記のページから「発表形式と概要について」をお読み下さい.
●発表は原則としてお一人につき一件といたします.詳しくは上記ページの「発表申し込みについての方針」をご覧下さい.
●商業関連の発表はスポンサー様と賛助会員様だけが行えます.
●発表の投稿,参加登録,懇親会の申し込みは全てオンラインで上記のページより行って下さい.
●今回よりお支払いが郵貯銀行に加えてPayPalでもできるようになりました.
●懇親会は大学キャンパスのレストランで2月21日(土曜日)4,000円で開かれます.奮ってご参加下さい.
Dear Moodlers in Japan,
Thank you for waiting. We now accept proposals to “Moodle Moot 2015 in Kyoto”
2014 August 25th (Mon): Open Call for Papers
2014 October 31st (Fri): Close Call for 'Academic' and ‘Case study’ type Papers
Other key dates are listed on this page for your reference.
https://moodlejapan.org/course/view.php?id=59&lang=en
# This year we created a new presentation category “Case Study”. This is for an individual in a non-academic field to report on a practical merit of using Moodle. For details, please refer to the “Session Types and Abstract Length” page following the link above.
# In principle, one individual should submit ONE proposal to the moot. For details, please refer to the “MAJ Policies re Proposal Submissions” page (link above).
# Commercial presentations are only entitled to Moot Sponsors and Associate Members.
# Paper submission, conference registration, and signing in the networking party are all accepted online through the link above.
# This year we started accepting payment through PayPal for your convenience, in addition to the bank transfer through JP Bank.
# The networking party will be held at a nice restaurant on KSU campus the evening of Feb. 21st (Sat.) at 4,000 yen. Please join the fun of networking with a lot of like-minded people. Thank you.